lauantai 16. kesäkuuta 2012

Oh I swear to you, I'll be there for you

Miten kaikilla menee? Mä nautin vaan lämmöstä ja yritän olla auringossa paljon etten näyttäisi ihan haamulta. Kesä on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin täällä päin.
Ja vastatkaahan tuohon kyselyyn tuossa sivulla --->
Oon miettinyt tuota nimen vaihtoa jo about vuoden, mutta en ikinä sitten kysynyt teidän mielipidettä.
Mulla on toi bloginimi tumblr'issakin, ja tykkään siitä paljon.


 
100 % Terveellisiä ja luonnollisia mehujäitä oon syönyt paljon. 
Haluutteko reseptin/tutoriaalin näistä maukkaista mehujäistä? 

 
Tikru kynnet viime viikolla :)

 
Ombre kynnet tällä hetkellä, ei varmaan enää kauan, kärsineet jo sen verran~ 

 
Joku wnb auringonlasku

Xoxo, Siri 


6 kommenttia:

  1. joo haluun reseptin :3
    ja ihanat noi tikkrukynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok, voin huomenna kuvata ja postata reseptin! ;)
      Aww, kiitos ;)

      Poista
  2. Resepti olis kiva! E;
    Tosi söpöt tikrukynnet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ehkä viivästyy toi reseptin laittaminen maanantaille. Mutta joo, laitan sen kyllä ;)
      Kiitos :) <3

      Poista
  3. Mehujäät on kyllä hyvän näkösiä, kiva, jos laitat reseptin. :D
    Kynnet on tosi hienoja! Mä tein ihan äsken uudet kynnet xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on myös hyviä :D
      Aww, kiitos ;) Kiva, bloggaa kuvia niistä? ;)

      Poista