lauantai 16. maaliskuuta 2013

6 days left ♥



Löysin maailman ihanimman paidan eilen ♥ 
Cry Baby, mun lemppari Johnny Depp leffa ja lookki.




 
Maistoin kuplateetä ekan kerran. Oli hieman erikoista. Ihan hyvää sit loppujen lopuksi, mutta mun maku valinnat tais vaan mennä vähän pieleen...







Tästä tulee vähän awkward alotus...oisko ollu tota hetki sit kun päivitin. Just kun mulla olis ollut intoa ja aikaa bloggata, niin ei ollut konetta. Ja kaikki mun kuvat on vanhalla kovalevyllä kun tähän koneeseen vaihettiin uus (joka on 1000000x kertaa nopeempi ku edelline, kone menee päälle iha hetkes), niin ei tuu sitä Tallinna postausta ainakaa ihan vielä. Saitte nyt taas vaan tylsiä iPhone kuvia, anteeksi :<
Oon mä ottanut jotain kuvia kamerallakin, mutta oon nyt liian laiskalla tuulella siirtääkseni niitä koneelle.
Otsikko kertookin paaaaljon siitä yhdestä ainoasta asiasta mikä mulla on mielessä just nyt. ADAM LAMBERT, 6 päivää enää, oon ihan perhoset vatsassa nyt jo, siitä tulee niin parasta, kunhan nyt maltan vielä alle viikon odottaa. Mutta stressaan niin paljon kaikkee siihen liittyvää, mut eiköhän kaikki mee hyvin. Saatiin muuten todistukset eilen, oon ihan tyytyväinen muuten, mut yks numero laski ja yyh, en vaan osaa hyväksyä sitä. Olin muuten viime viikolla ekaa kertaa snoukkaamassa. Tai pitäiskö sanoa "snoukkaamassa"... Oli juu vähän kivinen alku, en päässyt alas mäkeä kaatumatta nenälleni, tai saamatta polvia ja takapuolta mustelmille. Kaatumatta hississä, se oli varmaan vaikeinta alussa. Sanoin vaan itselleni mielessä "You can do it! Siri, pysy nyt tasapainossa! Mieti että U-Kiss odottaa tuolla ylhäällä (motivoi aina). Mutta sitten ruokailun jälkeen se alkoi jo sujua niin hyvin että pääsin alas asti mäkeä kaatumatta ja hississä ylös asti kaatumatta. Oli ihan tosi kivaa, mutta seuraavana päivänä sattui jopa istua ihan vaan tuolilla tai lattialla. Ja polvet oli ihan turvonnut ja mustelmilla, mulla on vieläkin kiva musta mustelma vasemmassa polvessa. En nyt halunnut järkyttää teitä millään "polvi-kuvilla". En nyt jaksanut laittaa nimeä noihin kuviin, ja niitä ei kyllä nyt niin paljoa ollut. Mutta tekstiä mulla kyllä riittää, taidanpa lopetella nyt. 

Xoxo, Siri 

1 kommentti:

  1. Sinut on haastettu kuvakilpailuun osoitteessa pullip-love.blogspot.com

    VastaaPoista