lauantai 2. maaliskuuta 2013

I feel old...


 

Tein itselleni mahtavan U-Kiss kakun!



Käytiin maanantaina (synttärit) Makki Makki'ssa ja Emma ihana osti mulle G-Dragon'in One Of A Kind levyn. Se on niin ihana, oon kuunnellut koko viikon vaan sitä. Käytin korean "taitojani" ekaa kertaa siellä kun ne myyjät oli korealaisia niin mä vaan sopersin: "Kansahamnida." ja se myyjä kattoi yllättyneesti ja sanoi samoin ja käski minun nauttia levystäni. 

Iidalta sain ihanan Hello Kitty mukin! Mun HK muki kokoelma suurenee koko ajan. Mulla on 3, mutta jos lasketaan yks rikkinäinenkin niin 4. Tää on niin ihana, ja söpö, ja awww niin mua.



Synttäriasu, ja huomatkaa tuo mahtava kruunu jota jouduin käyttämään koko päivän.


 

Nina oli leiponut mun synttäreiden kunniaksi mutakakun, hokasin ottaa kuvan vasta kun oltiin melkein syöty se. Namnam, minä kun luulin että mun mutakakut on parhaita, mutta tää oli niin hyvää.


Jee, vihdoin 14 :)


Love Jesus ;)


Long time no see! 
Jaaa...olen laiska. Olin hiihtolomalla Tallinnassa, ja kohta on tulossa Tallinan ostoksista postaus. Olen nyt 14. Täytin maanantaina. Oli kivat synttärit, parhaitten kavereiden kanssa syömässä sushia ja shoppailemassa (en tosin ostanut mitään kun tuhlasin niin paljon Tallinnassa). 
En tiiä ehdinkö nyt paljoa bloggailla ensi viikolla, koska mulla pitää olla torstaiksi ruotsinkielinen kirja luettuna jossa mulla on vielä 170 sivua jäljellä, ja perjantaiksi suomenkielinen kirja luettuna jossa mulla on  vielä 260 sivua jäljellä. Ja minähän en ole mikään aktiivinen lukija, joten mun päivät taitaa nyt mennä lueskellessa. Ja nyt mulla on muuten yläraudatkin suussa, ei enää paljoa hymyillytä.

Xoxo, Siri 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti